Marni at H&M

Tuntuuko teistäkin että H&M:ltä tulee nyt koko ajan joku by jotain, tai joku at H&M. Hetki sitten näimme Versacen ja H&M yhteistyö -malliston (jonka jätin huomioimatta täällä blogissa ihan tietoisesti. Miksikö? no varmaan täysin siitä syystä että otin nokkiini kun malliston tullessa myyntiin noin 20 minuutin kuluttua kaikki tuotteet olivatkin jo loppuneet. Olisin kovasti halunnut ne korvikset ja sen rannekorun...olivat mageet!). Ja sitten oli myös "the Girl With The Dragon Tattoo" -elokuvaan pohjautuva mallisto. Sekin taisi mennä kuumille kiville. Onnittelut vain niille nopeille jotka ennätti jotain poimia itselleen näistä mallistoista. :)
Ja parhaillaanhan saadaan ihailla H&M:n mainoksissa itse David Beckhamia hänen omassa alusvaatemallistossaan. En valita! En valita! ;-) Eilen huomasin että Helsingin Forumin seinä oli vuorattu Becksin koko seinän korkuisella kuvalla. Huh hellettä! ;-)  Luin uutisista että New Yorkissa Manhattanilla samainen mainoskuva on aiheuttanut jo pientä hässäkkää liikenteessä. Ja tosiaan mieleeni tuli, että montahan kolaria siitä saadaan aikaiseksi täällä meillä. Varovasti siellä Forumin kulmalla... ;-)))


Oli pakko laittaa yksi Beckhamin kuva tänne houkuttimeksi...hih... Tää on vielä ihan kesy, kolarivapaa kuva. (Kuva www.hm.com.)

Mutta nyt siis, kevään uusin H&M:n suunnittelijayhteistyön tulos on Marni at H&M. Oikeastaan innostuin tästä puhtaasi tuon kampanjafilmin takia, jonka on ohjannut itse Sofia Coppola. Tykästyin häneen aikoinaan The Virgin Suicides elokuvassa. Hänellä on kyllä kykyä luoda aistillinen ja hekumaalinen tunnelma... Fiilis jonka hän vangitsee filmille on kuin eläisi ikuista kesää...Sweet! Tykkään! Ja se saman henkinen fiilis huokuu tässäkin Coppolan H&M:lle ohjaamassa kampanjafilmissäkin. Katsokaa itse alta.




 
Jään odottamaan tätä. Katsotaan sitten kuinka onnistunut shoppailu sessio saadaan 8.3 jolloin Marni at H&M -mallisto tulee myyntiin. Linkistä lisää!
Viikonloppuja!

Marni on yritys, joka kulkee omia polkujaan määrittäen omat trendinsä printteihin, leikkauksiin ja siluetteihin, jotka ovat aina leikkisiä ja tyylikkäitä. Marni at H&M -mallisto esittelee merkille ominaisia tunnuspiirteitä.  Ne näkyvät selvästi muotojen, kuvioiden ja materiaalien vastakkainasettelussa. Tuloksena on runsaasti printtejä ja kevään energiaa. Perustaja ja luova johtaja Consuelo Castiglioni halusi luoda todellisen Marni-malliston ja tuoda mukaan kaikki suosikkinsa merkin tavaramerkkimateriaaleista ja -kuvioista. Lisää tietoa Marnista:   www.marni.com

Ei kommentteja

Ihanaa, kommentti! Vastaan kommenttiisi mahdollisimman pian.